Aikaisemmin olen yleensä tutkinut verkkokaupoissa vain sellaisia vaatteita, jotka kiinnostavat minua ja sopivat minulle. Nyt olen yrittänyt laajentaa perspektiiviäni ja olen tutustunut vaatteisiin, jotka eivät sovi minulle kooltaan, malliltaan, väreiltään tai kuoseiltaan. Kun mielessäni ei ole mitään rajoitteita siitä että yrittäisin etsiä jotain sellaista, jonka oikeasti haluaisin, olen löytänyt todella paljon mielenkiintoisia ja yllättäviä vaatteita (sekä hyvässä että huonossa mielessä).

Yksi yllättivästä löydöistä on maxi-mekot, joissa on minimekkomainen yläosa ja sitten läpinäkyvä (esim. pitsinen) osa, joka tekee mekosta täyspitkän. Nämä esimerkit ovat DesignerDesirables.com-sivuilta.

Tämä ensimmäinen on For Love & Lemonsin mekko. Hintaa tällä oli julkaisuhetkellä alennuksessa £129,50 (n. 155€).

forlovelemons1.jpg?1469465032

Tämä sininen unelma on French Boutiquen, hinta on siedettävä £24,99 (eli n. 30€).

frboutique1.jpg?1469465040

Tämä punainen mekko on myös For Love & Lemonsin. Vaikka punainen ei ole varsinaisesti lempivärini mutta tykkään tämän mekon yläosasta, alaosa on mielestäni turha. No, tämä on tosin minun mielipiteeni. Tämän hinta oli £92,50 (eli n. 110€).

forlovelemons2.jpg?1469466043

Tämä Lulus.com-sivuilta löydetty tummanvihreä mekko ei ehkä väriltään ole lempparini mutta kun ajattelin avartaa maailmaani, joten esittelen tämänkin. Itse haluaisin nähdä tämän mustana. Tämän mekon hinta oli $64 (eli n. 58€).

lulus.jpg?1469468415