Olen jo maininnutkin että olen mukavuus pukeutuja. Kaiken pitää olla löysää, kiristämätöntä ja huomaamatonta. Jalkoihini laitan yleensä lenkkarit, kangaskengät tai sisätossut töissä. Korkokenkiä en ole pitänyt eläessäni kuin muutaman kerran (juhlatilaisuuksissa). Jalankokoni ja lestin leveyden vuoksi minulla on hankala löytää sopivia kenkiä, joten korkkarit ovat minun elämässäni turhuutta. Olen kuitenkin haaveillut korkkareista ja Pinterest-galleriassani onkin satoja kenkiä, jotka toivoisin omistavani.

Tällä kertaa en ollut suffailemassa ihania kenkiä, vaan yritin tehdä erikoisia löytyjä. "Weird shoes" hakusanalla tärppäsi. Varmaan osa löydöistäni on tarkoitettu taiteeksi (ei näitä kukaan täysjärkinen voisi pitää) mutta kengännäköisiä ne kuitenkin ovat (tai ainakin sinnepäin).

1) Safa Sahin "White Swan" (tutustu muihin hänen kenkiinsä täällä)

safasahin_crazyshoes1.jpg?1469375897

Pystyykö näillä oikeasti kävelemään? Pysyykö näillä edes pystyssä? Minulla on todella huono tasapaino, joten pelkäisin koko ajan kaatuvani näillä.

2) Masaya Kushino "Aries" (lisää kummallisuuksia löydät täältä)

sarvikeng%C3%A4t.jpg?1469377206

Nämä kengät eivät ole edes oudoimmat kengät ko. suunnittelijan kokoelmasta. Suosittelen tutustumaan muuhunkin tuotantoon.

3) Nimetön suunnittelija (en vielä löytänyt tietoa kenen suunnittelemat kengät nämä on)

h%C3%A4m%C3%A4h%C3%A4kkikeng%C3%A4t.jpg?

Nämä eivät ehkä ole ulkonäöllisesti pahimmasta päästä mutta nuo ötökät inhottavat minua. En todellakaan uskaltaisi laittaa näitä jalkaani!

4) Nimetön suunnittelija (en vielä löytänyt tietoa kenen suunnittelemat kengät nämä on)

k%C3%A4sikeng%C3%A4t.jpg?1469377581

Mietin pitkään onko tämä oikeasti kenkä vai photoshoppaus. No, tässä vaiheessa uskon sen vielä olevan kenkä. Ilmoitan, jos saan jotain muuta tietoa.

Minä en laittaisi tällaista kenkää jalkaani vaikka pakotettaisiin. Jotenkin tuo käsi saa iholleni kylmiä väreitä.

5) Nimetön suunnittelija (en vielä löytänyt tietoa kenen suunnittelemat kengät nämä on)

sorkkakeng%C3%A4t.jpg?1469377583

Nämä kengät kuuluvat samaan kategoriaan ykköskenkien kanssa: Miten näillä kävellään? Pysyykö näillä pystyssä?

Kuka ihme haluaa jalkaansa sorkkakengät?